Klachten

Klachtenregeling voor de consument

Klantenservice

Mocht u vragen of opmerkingen hebben over onze dienstverlening of producten dan kunt altijd contact opnemen met onze klantenservice. Dit kan telefonisch op het nummer: 06-39653401 (op werkdagen van 09:00 tot 21:30, zaterdag van 12:30 tot 17:30 en zondag van 12:30 tot 20:30). Onze medewerkers helpen u graag verder om te komen tot een passende oplossing. U krijgt dan van ons meteen een inhoudelijke reactie.

Schriftelijke klacht

Is uw klacht na contact met onze klantenservice niet verholpen? Dan kunt u schriftelijk uw klacht indienen. Stuur daarbij uw klacht onder vermelding van uw naam, adres, woonplaats, bestelnummer en indien van toepassing uw rekeninggegevens.

U kunt uw klacht sturen naar het volgende adres:

Drogist Wereld
T.a.v. De afdeling klachten
Industrieweg 46, Unit 8539
6541TW, Nijmegen

Zodra wij uw brief hebben ontvangen zullen wij u hierover berichten. Onze definitieve inhoudelijke reactie op uw klacht ontvangt u uiterlijk binnen 7 werkdagen na het moment van ontvangst.

Geschillencommissie Thuiswinkel

Ben je niet tevreden met de afhandeling van jouw klacht? Dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl).