Klachten

Klachtenregeling voor de consument

Klantenservice

Mocht u vragen of opmerkingen hebben over onze dienstverlening of producten dan kunt altijd contact opnemen met onze klantenservice. Dit kan telefonisch op het nummer: 06-39653401 (op werkdagen van 09:00 tot 21:30, zaterdag van 12:30 tot 17:30 en zondag van 12:30 tot 20:30). Onze medewerkers helpen u graag verder om te komen tot een passende oplossing. U krijgt dan van ons meteen een inhoudelijke reactie.

Schriftelijke klacht

Is uw klacht na contact met onze klantenservice niet verholpen? Dan kunt u schriftelijk uw klacht indienen. Stuur daarbij uw klacht onder vermelding van uw naam, adres, woonplaats, bestelnummer en indien van toepassing uw rekeninggegevens.

U kunt uw klacht sturen naar het volgende adres:

Drogist Wereld
T.a.v. De afdeling klachten
Industrieweg 46, Unit 8539
6541TW, Nijmegen

Zodra wij uw brief hebben ontvangen zullen wij u hierover berichten. Onze definitieve inhoudelijke reactie op uw klacht ontvangt u uiterlijk binnen 7 werkdagen na het moment van ontvangst.

Geschillencommissie Thuiswinkel

Ben je niet tevreden met de afhandeling van jouw klacht? Dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl).

 

Niet tevreden over de afhandeling van een klacht over geneesmiddelen?

Gecertificeerde winkels en webshops met de Groene Plus doen er alles aan om hun klanten juist en deskundig te adviseren over zelfzorg geneesmiddelen. Het kan altijd gebeuren dat je een klacht hebt, wij horen die graag om onze service te verbeteren. Als je een klacht hebt over de dienstverlening van de gecertificeerde webshop met betrekking tot de verkoop en aflevering van en advisering over zelfzorggeneesmiddelen, dan kun je gebruikmaken van de klachtenregeling van drogistwereld.nl.
Als drogistwereld.nl je klacht niet naar tevredenheid kan oplossen, kun je met je klacht rechtstreeks terecht bij de klachtencommissie van PCO terecht (t.a.v. de secretaris, Postbus 1262, 3600 BG Maarssen of klachtencommissie@cbd-maarssen.nl.
Kijk voor meer informatie over de klachtenregeling van het CBD/PCO op de site van het CBD bij Klachtenprocedure consumenten
De klachtencommissie van PCO Certificerend Orgaan neemt alleen klachten van klanten in behandeling over de dienstverlening van de gecertificeerde webshop met betrekking tot de verkoop en aflevering van en advisering over zelfzorggeneesmiddelen, voor alle andere klachten kun je hier niet terecht en word je terugverwezen naar drogistwereld.nl